Dagar

Var och simmade igår, duktig jag är och tar mig till simhallen och hoppar i det isklalla vattnet och simmar mina 1000 m + öka med 100 m /gång :) Hoppas det här kan bli en vana och ett måste för en själv.

Idag på morgonen bestämde jag mig för att komma försent för att få ligga kvar i sängen tills det ljusnade ute. Klockan slutade ringa och jag tyckte det inte var någon idé att komma försent längre så jag tog mig en sovmorgon istället :) Bra beslut tyckte jag men det kanske inte Matte c kursen tyckte. Men jag orkar inte sitta och ha genomgång i en timma på något man inte fattar och sedan ska man hinna med och jobba 20 minuter med alla tal och sen får vi det som vi inte hinner i läxa, och eftersom att jag aldrig hänger med på lektionerna förstår jag inte bättre när jag sitter själv med talen hemma. Ångrar mig nästan att jag valde matte c som indviduellt val, kunde ju valt något annat...

Imorgon på veckans längsta dag blir det veckans kortaste dag :) Slutar tio i elva, bra med eget arbete ibland. Då ska jag handla de sista julklapparna, åka och köpa betongspik (kanske köper lite delar till köket också) simma och plugga. Skönt att ha julklapparna klara :) Idag blir det en sväng hem och rida och förbereda för starterna på fredag, spännande! 
 
Veckorna fram tills jul kommer nog att gå fort, det är bara den här veckan, som antagligen kommer vara över snart eftersom att helgen är fullplanerad med jobb, tävlingar, julbak och bio :) nästa vecka är det avlutningsvecka och sen är det jobb i fem dagar. Ja sen var vi framme på årets mysdag; julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0