Flickan som lekte med elden

Ja, det är den filmen som jag och Emma har kollat på ikväll. det blev äntligen av efter att vi har gått och pratat om att vi skulle se den. Våran julklapp till varandra. Filmen var väldigt spännande men ett slut som man gärna ville veta mer av, snart blir det nog den tredje filmen..

Jag var även inne på Hansa idag och köpte lite smått och gott, blev två koftor, ett linne och ett par byxor för ca 600 kr, bra fyndat tycker jag på bara ett halvtimme!

Imorgon blir det jobb nere på gården så det blir att upp och hoppa vid halv sex tiden, sover kanske på landet imorgon eftersom vi ska åka till morfar i Skåne på onsdags morgonen.

Har bestämt lite mer om resan och det blir nog skidresa upp till Stöten med min underbara pojkvän, det bestäms mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

den är jätte bra!

2009-12-30 @ 16:45:33
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0