Kosta Boda

Idag har jag förbättrat på min julklappshög. Nu är ungefär hälften av julklapparna inhandlade, jätte skönt tycker jag. Det största problemet är bara vad jag ska ge till Christoffer, de andra har jag en aning om vad jag ska köpa till men det är svårt att köpa till han.. Kosta var mysigt med en massa ljus överallt :)

Under kvällen har jag slagit in julklappar, pratat med underbar pojkvän och börjat kolla på en jätte bra film, var lite besviken igår när jag kollade på gårdagens film, tyckte inte alls den var bra så det var positivt att denna filmen var bättre. 

Imorgon är det måndag och jag ska till tankdläkaren.. Jag var där för tre veckor sedan av att det isade i tanden. Tandläkaren tog bort den gamla lagningehn och fyllde igen och sa om det inte slutade isa så skulle han rotfylla den... och det har inte slutat isa! Det har blivit lite bättre men måste säkert rotfylla den ändå. Har hört att det ska göra jätte ont.. Har jag inte lidit tillräckligt med tandställning i ett och ett halvt år undrar man ju... fast det är ju mitt eget fel att jag fick ett hål där från början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0