Man ska hålla det man lovar

Varje höst tänker jag " tänk när det blir en massa snö och man är ute och blir kall och blöt sen kryper man ner under en filt med varm choklad, det måste vara det mysigaste som finns". Och jag lovar mig varje år att detta året ska det bli så. Det är bara det att det sällen inträffar. Visar sig snön glömmer man chokladen, och dricker man choklad har det inte kommit någon snö. Men idag, ja då var jag ute och körde två hästar i djup snön och både fingrar och tår blev frusna, sen kom jag hem och gjorde varm choklad! Gott gott! Men det var inte så mysigt som jag hade tänkt mig.. Tycker nog bättre om sommaren. haha

Tyckte jag var duktig som tog mig helskinnad till skolan med cyklen idag, det tog kanske lika lång tid som att gå men jag blev iaf inte blöt om fötterna :)

Imorgon är det sista dagen i skolan. Det ska bli skönt att vara ifrån skolan i tre veckor och sen kommer ett helt nytt år med en massa förväntningar! Student...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0