Min lediga dag

Ja det har inte blivit så många lediga dagar det här jullovet mer än julafton och idag. Men det är kul att jobba, man uppskattar när man är ledig då och gör något vettigt av den lediga tiden. sen går ju tiden mycket fortare också och då menar jag fortare tills Marcus kommer hem :) Bara en månad kvar nu! Fick äntligen öppna hans paket på julafton, det var en jätte fin present!

Idag ska jag gå ner till stan och shoppa lite, får se vad det kan bli.. Ska även fika med Emma. Ska först packa upp alla mina paket och ringa om en resa..


Är nästan sugen på att plocka ner alla julsaker och få upp allt fint som jag fick i julklapp, hmm får se hur det bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0