Mys och julkänsla

17/12
Idag var jag på stan och inhandlade de sista julklapparna. På vägen hem ( jag gick eftersom att jag tog bussen till stan och orkade inte stå och vänta på den hem) så fick jag värsta julkänslan för första gången i år. Det var så mysigt att gå där och se alla ljus i fönsterna och snön ligga fint på marken. Idag har det verkligen varit en mysig dag, precis som man vill ha det en vinterdag. Jag hittade även nyårs kläderna till mig, det blev en kjol och glitter strumpbyxor, skönt att ha det köpt också :). Idag var det sista dagen i skolan året 2009, det avslutades med ett 2,5 h långt prov. Men nu behöver jag inte tänka på sånt på tre veckor! Jag kommer inte kunna komma till avslutningen i morgon eftersom det är tävlingar mitt på dagen så nu har jag jullov och det ska bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

God jul! :D

2009-12-26 @ 16:24:31
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0