projektarbete

Nu är det dags för projektarbete.. Ett ganska jobbigt ämne eftersom att man måste driva sig själv. Och jag är inte bra att driva mig själv, iaf inte i skolan. Börjar bara tänka på annat..

Idag är det en fullspäckad dag.
Nu Projektarbete och plugg till två
vid två är det studiebesök med social kunskaps klassen
efter det är det tvättid och jag måste hinna det..!
Sen iväg och simma
Sen ska jag sätta mig framför teven och kolla pån Desperate Housewives!


Jag kan även meddela att jag inte behövde rotfylla min stackars tand igår iaf, men det kommer kanske bli framöver om den inte blir bättre..

Jag fick även mina jobbtider för jullovet igår, är väldigt nöjd, det var varken för mycket eller för lite :) På jullovet kommer jag att få jobba lite på gården, vilket är jätte kul eftersom att jag har varit på travet i fyra månader, alltid kul med lite omväxling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0