Prov och paket

Nu faller det små fina snöflingor ute, det är mysigt men samtidigt väldigt jobbigt. Man är aldrig nöjd med någonting.. Haha. När jag sitter och tittar på de där små snöflingorna börjar jag tänka på att det skulle vara skönt att slippa simma ikväll.. Jag vet att jag bara har gjort det i två veckor, men borde man inte få lite jullov från träningen?

Idag är det en sån där dag som man har jätte mycket att göra på men man gör allt annat som man inte ska göra. Jag har ett prov och en inlämning tills imorgon och ett prov på torsdag och jag har inte övat eller gjort någonting än så det kanske är dags att börja eftersom att jag inte har tid att plugga imorgon. Sen borde jag städa här hemma, brukar tycka det är ganska kul att städa och få det fint men idag vet jag inte vad glädjen har tagit vägen.. Jag får väl gå här ett tag och stressa upp mig innan jag gör allt jätte fort och effektivit. Brukar vara så med mig, jag är trött och får inte mycket gjort på en tid sen vänder det bara och jag gör allt på kort tid och är jätte effektivt, konstigt..

Fick ett stort brev/ litet paket idag från Marcus. Är så sugen på att öppna det! Har börjat pilla och försökt få upp kanterna lite men stoppas av mitt samvete att jag lovade att inte öppna det förrän julafton. Spännande eftersom att jag inte har en aning vad det kan vara och att jag inte har önskat mig något speciellt från honom.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Gumman, jag ser dig... ;)

2009-12-15 @ 16:20:24
Postat av: Matilda

tss, gör du inte ;P

2009-12-15 @ 19:43:31
URL: http://matildaengst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0