Torsdag= Tröttdag

Igår gick jag runt och tänkte att det var torsdag hela tiden och att veckan kändes seg, men idag när jag vaknade och det var torsdag så tänkte jag "oj vad fort den här veckan har gått" konstigt, först tycker man veckan går segt sen fort.

Jag är verkligen plågad av att det är så mörkt ute på morgonen. Vet inte om jag har kännt den tröttheten jag känner nu på morgonen innan.. Jag måste tända lampan i en halvtimme innan jag går upp för att orka ta mig ur sängen. Jag sover liksom från ca elva på kvällen till halv åtta på morgonen borde man inte vara pigg då? nej jag är trött, vi kanske måste få lite snö för att lysa upp världen lite..? vart är snön? skoltrött kanske? Nu ska jag ta och krypa ner i soffan efter dagens två avslutade lektioner, skönt :)

I eftermiddag när jag har vaknat till lite ska jag åka till Ikea, Modehuset och lite andra affärer där ute, se om jag kan hitta de sista julklapparna :) Är det bara jag som inte har fått någon julkänsla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0