Dåligt

Ja det har inte blivit så mycket uppdaterande på den senaste tiden. jag kan inte skylla på att jag inte har haft tid heller.. Skyller på inspirationen.. ibland har man lust att blogga jätte mycket sen glömmer man den och så går det hela tiden.

Men men mitt liv rullar på och snart kommer den tid jag har längtat efter så länge! Marcus kommer hem nästa vecka! På min födelsedag :) Fast ärligt talat så har jag inte tänkt på min födelsedag så mycket, tycker mest det är jobbigt att bli ett år äldre. Det var roligare när man blev arton..

Sitter här och är lite irrirterad över att jag inte kan sova. jag känner mig ganska trött men när jag lägger mig blir jag helt klarvaken. Det var så igår med, så inatt sov jag inte många timmar så jag somnade i två timmar när jag kom hem men det var ju på eftermiddagen så det borde inte ha någon betydelse.. men det har det säkert. Har så mycket att säga egentligen men orkar inte skriva.

får se om jag kommer upp i vettig tid imorgon så att jag kan gå till skolan istället för att cykla, känner att man behöver röra på sig lite.

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0