Galen jag var

I lördags vaknade jag upp med (trodde jag) världens nackspärr. Har i efterhand kommit på att det kan bero på att jag inte fick igen dörren på nyårsnatten när jag sov hos Sofie och Jesper, under natten hade det blivit svinkallt och det tålde nog inte min nacke. Jag var iaf jätte orolig att jag inte skulle kunna jobba igår för det gjorde verkligen jätte ont. Men det bästa sättet att bota något stelt är att röra på det hela tiden och det gjorde jag genom att åka till Mio och kolla på soffor. Hade hört att det var rea där och eftersom att vi skulle köpa en soffa (när Marcus kommer hem) så tänkte jag att jag skulle kolla läget lite. Marcus ringde och jag stod där i affären och försökte förklara vilken som var skönast och finast medans han satt vid datorn och kollade på hemsidan. Vi kom iaf fram till att vi skulle slå till på en, och det gick så fort när jag bestämde mig för vilken vi skulle ha att när jag kom ut i bilen var jag i helt chock och fattade inte riktigt vad jag hade gjort. Det här är inte likt mig att göra något så oplanerat helt själv.  Jag längtar verkligen tills den kommer och det dröjer nog inte så länge, då ska jag ta kort på den, den är hur fin som helst!

Ja det blev som sagt jobb igår och idag nere på gården istället för på travet, tyckte det va onödigt att åka hem igår så jag sov hos mamma och pappa. men nu blir det nog inga mer övernattningar där eftersom att jag inte jobbar så många fler dagar nere på gården.

Ville bara påpeka att det bara är tre veckor kvar tills Marcus kommer hem!! Känns hur nära som helst! Mina blogginlägg kommer nog fyllas av nedräkning under den kommande tiden men det får man stå ut med för jag har faktiskt saknat Marcus hur mycket som helst och det går inte beskriva hur mycket jag längtar efter honom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0