Håller inte vad jag lovar mig själv..

Skönt att sluta onsdagarna vid halv ett :) Idag ska jag plugga (måste sätta igång nu så att jag kommer någon vatt) får se om jag kan konsentrera mig idag, ska försöka att inte sätta på teven förrän ikväll, men det kommer jag säkert inte hålla. Sen blir det att handla och åka runt lite och köpa det sista till köket.

Orkade inte ta mig upp imorse och gå till skolan och det var nog tur det för det hade ju snöat ännu mera så då hade det nog blivit kallt. Jag tar nog och börjar med et när all snö är borta, då har det även blivit lite ljusare så att man orkar ta sig upp lättare (hoppas jag).

men men nu ska jag ta tag i projektarbetet lite, sedan svenska och matten ! Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0