Nyår

Vid tio tiden på kvällen började gäsparna komma och jag började känna mig mer och mer trött, försökte att hålla mig pigg med dans och prat ocgh det gick ganska bra tycker jag :). Tolvslaget kändes inte som något extra, bara att man gick ut och såg lite raketer, det har inte känts som de andra åren då man vill förändra och har en massa mål och förväntningar på det kommande året. Det kanske beror kanske på att 2009 har varit mitt bästa år hittils och det kanske är en liten sorg i det undermedvetna som gör att jag inte hade samma känsla vid tolvslaget. Menmen, festen var kul iaf dansade till tre, sen satte jag mig ner vid bordet och slumrade en timma tills vi skulle åka hem. Det jag inte kommer glömma är Jespers och Sofies sång och dans till Disney låten, de kunde hela låten, hur bra som helst! Haha. Fick även sova i deras soffa, tacktack :)

Fast visst har jag en lång lista i huvudet på vad jag vill göra detta året men det kommer nog inte vara lika stor förändring för mig som 2009 var.

Det börjar med att älskling kommer hem och att vi åker till Stöten tillsammans <3 Längtar!


Sov gott, imorgon ska jag göra mer än vad jag ha gjort idag, vilket inte är så svårt ;P

Kommentarer
Postat av: mukta

fin blogg :D

2010-01-04 @ 12:51:24
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: svar

tack tack

2010-01-04 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0