Sömnproblem..

Jag har alltid varit trött och kunnat sova precis när jag vill, kan sova tio timmar varje dygn utan att ha några problem med att somna om kvällarna. Men nu, ja då sitter jag här och är piggare än någonsin. Väldigt konstigt eftersom att jag har jobbat hela helgen och har inte kunnat sova så bra på nätterna då heller. jag borde vara helt slut med andra ord. Jag somnade en halvtimma i eftermiddags men jag brukar kunna sova ett par timmar och ändå somna runt tio elva på kvällarna. Jag vet att jag sover extremt mycket och jag kan förstå om folk tycker jag går och lägger mig tidigt, men jag hatar att gå och vara trött en hel dag därför sover jag gärna några extra timmar för att slippa det. man kan ju iaf inte klagfa på att man inte hinner att göra saker och ting, men att sätta sig och plugga eller mäta ut köksluckor känns inte så lockande nu.. Vill bara sova !

Godnatt, hade gärna sovit nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0